čtvrtek 11. února 2016

Kojící nosící náhrdelník

Zní to dost hrozně, že? Ale nápad je to geniální. Je to náhrdelník, se kterým si může miminko hrát, když ho nosím v šátku, nosítku nebo při kojení. Investice do něj je podle mě zbytečně vysoká na to, že ho vlastně nepotřebuju. Teda nepotřebovala jsem do té doby, než Nejmladší objevila v mém výstřihu mateřské znamínko a začala mně ho urputně škrábat a snažit se sebrat.


A protože už umím háčkovat (krátký a dlouhý sloupek), rozhodla jsem se ho zkusit vyrobit sama. Potřebovala jsem na to jenom:

zbytek příze
háček
dřevěný kroužek na záclony
barevný látkový korálek

bavlnku (nit) v barvě příze
tavnou pistoli

Ty dvě oddělené "ingredience" nejsou nezbytné, ale šiknou se. Nejdřív jsem si uháčkovala potřebně dlouhý řetízek (a tady jsem ho měla ještě o pár cm nastavit) a pak dvě řady krátkých sloupků. D kroužku na záclony jsem přivázala kousek příze s navlečeným korálkem a bavlnkou jsem kroužek přivázala ke stranám uháčkované šňůry. Nakonec jsem pod korálkem udělala tavnou pistolí malou hrudku, aby korálek nespadával až dolů, ale držel v prostředku. Za hodinu hotovo, náklady asi 30 korun.

Žádné komentáře:

Okomentovat