středa 10. února 2016

Háčkuju


Tak co na ně říkáte? Do těchto bačkůrek jsem se zamilovala na první pohled a přesně kvůli nim jsem se rozhodla, že se musím naučit háčkovat. Tyhle botky jsem teda ještě neuháčkovala, ale protože je mi jasné, že bude trvat hodně, hodně, hodně hodně hodně dlouho, než mé výtvory budou vypadat takto úhledně a reprezentativně, zadala jsem jejich stvoření pro mě a pro Nejmladší kamarádce potápčce Jitce.

Napsala jsem Kačence Čadové, autorce projektu 1000 věcí, které mně dělají radost, který (ne)píšeme spolu, jestli by mi pomohla začít. S jejími radami jsem zakoupila přízi, háček a hledíc na instruktážní video jsem uháčkovala svůj první řetízek, krátký sloupek, dlouhý sloupek.

Hned druhý den se ke mně přidala kamarádka Lenka a začaly jsme si posílat fotky výtvorů (díky, Blondý, žes do toho vlítla se mnou :)



O deset dní po zakoupení jsem slavnostně dokončila svou první šálu (a propos - ta čepice je dárek právě od Katky) a protože je typické brzce únorové desetistupňové počasí, tak jsem ji ještě neměla venku. Ale uháčkovala jsem si šálu :)

P.S. Toto je jubilejní stý příspěvek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat