čtvrtek 4. února 2016

Svícen "V krajce"

Po jedné vonné svíčce mi zůstala doma zajímavě tvarovaná sklenička, která přímo vybízela k tomu, abychom z ní s prckem vytvořili nějaký pěkný svícen.

Už nějakou dobu mám doma kousek krajky a tak mě hned napadlo využití. Odměřila jsem si krajku, aby vyšla přesně na olemování kraje svícnu. Krajku jsem potom na papíře natřela lepidlem a přilepila na okraj skleničky. Je lepší to udělat takto, než natřít lepidlo na sklo, protože lepidlo sice po uschnutí zprůhlední, ale je vidět.


Rychlé, snadné a hezké.

1 komentář:

  1. Tak to vypadá moc pěkně. Abych pravdu řekla, tak já mám pro svícny docela slabost. Mám jich doma hned několik. Teď naposledy k nim přibyly dva takové solné svícny které jsem dostala jako dárek od jedné kamarádky. :-)

    OdpovědětVymazat