sobota 30. listopadu 2013

Dětský věnec Sobík

Na tradičním vyrábění adventních věnců jsem u Veroniky viděla pěkný rukavičkový věneček z filcu. Koupila jsem tedy 3 mm filc bílé, červené a tmavě zelené barvy, knoflíky, rolničky, zvoneček, lýko a pustila se do vyrábění.


Pokud náhodou někomu vadí zvuk škrtnutí nehtu o koberec, jako mně, tak si při stříhání filcu moc užije...

Z každého kusu (A4) jsem vystřihla 4 rukavičky podle předlohy a pak v naznačeném místě ustřihla lem, který jsem přilepila na rukavici jiné barvy. Pak jsem je slepila do kruhu a ozdobila mašličkami z lýka, rolničkami, zvonečkem, knoflíky, stromečky a vločkami z papíru (vyraženými raznicemi) a mašlí. Na nejspodnější rukavičku jsem přilepila velký knoflík jako nos, dva menší knoflíky jako oči a parůžky z papíru podle předlohy a sobík byl na světě.


Všechno jsem dost obšlehla od Verči, jak vidíte :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat