pátek 15. listopadu 2013

Kukuřičné šustí

Jojo, já vím, podzim už je prakticky za námi a já teď začnu vytahovat podzimní výzdobu (že jí ale je, když mám konečně ke zdobení dům a ne jen jedno okno). No, nebyl čas nejdřív vyrábět a pak zveřejňovat. Nechci na nikoho ukazovat prstem, ale jedna lemra si na začátku října způsobila otevřenou zlomeninu prstu - šití, antibiotika, dlaha, pravá ruka u praváka... s tím se moc parády nenadělá.

Koš hojnosti jsem stihla ještě před zmrzačením a pak už jsem jen levou rukou vlepovala do oken obrázky z windowcolor z předloňska, do balkonových dveří, schodových dveří a květináče umístila draky z loňska a bylo vyzdobeno. 







Košíky kaštanů, ořechů a šišek na plánovaný podzimní trojvěnec zůstaly zatím v chodbě připraveny na adventní trojvěnec a klasy jsem v kufru auta vozila asi tři týdny.

Když už byl prst trochu pohyblivější, vytáhla jsem vysušené kukuřice z Fabie a opatrně (a radši sama) jsem z nich vytvořila ozdoby do oken a dveří.



Svazek tří klasů jsem umístila do každého okna a k jejich zavěšení jsem použila stejný systém jako na jarní vázu.






Na balkonové dveře v přízemí jsem uvázala kytici ze šesti klasů a zavěsila ji na šňůrku. Pak jsem použila asi kilometr izolepy, abych těžký svazek šustí na dveřích udržela.




















A ještě pohled na boční, nejvíc ozdobenou stranu domu i s draky a dýněmi, zato však bez fasády :o) Ta bude příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat