čtvrtek 28. listopadu 2013

Adventní věnce

V sobotu jsem byla pozvaná ke kamarádce Veronice na tradiční vyrábění adventních věnců. Moje miminko bylo letos jediné zúčastněné a tak jsme si to pěkně užily a první dvě hodiny jsme jenom provykládaly a ochutnávaly zd(raw)é vánoční cukroví od Veroničiny sestry.
 A pak jsme trochu nestíhaly.
 

Já jsem si místo věnce udělala jen svoje oblíbené aranžmá z chvojí, které nám už zdobí schody ke dveřím.


Veronika dělala věnce dva:


 
 












Lenka chtěla hodně třpytivý pro děti:


Zuzka a Vendy dělaly víc věnců, tak v čase, co nám zbyl na vyrábění, stihly jen korpusy. Třeba příště.

A co mám na adventním stole já? Nechtěla jsem kvůli miminku nic opadajícího, takže jsem to nakonec vyřešila netradičním "věncem".


















Předlohou mi bylo adventní prkénko v místním květinářství. Jak si nejšpíš všimnete, úlohu dřevěného prkna u mě zastává zbytek z pokládání plovoucí podlahy :o)
 


Žádné komentáře:

Okomentovat