neděle 1. prosince 2013

Adventní kalendář

Že budu Štěpiskovi dělat adventní kalendář, jsem se rozhodla včera večer a tak jsem ho do noci tvořila. Proto ho taky dávám na blog až dnes, kdy už má první kapsičku otevřenou.



Viděla jsem ten nápad u někoho a nevím u koho a kde, takže se mu tímto omlouvám, že ho neuvádím jako autora.


Použila jsem barevné papíry, izolepu (nebo by možná šla sešívačka či lepidlo), normální a zubaté nůžky, různé barevné popisovače (a foukací fixy a flitry v tubě), kramlíky (neboli kolíčky:), nějaké mlsání, nálepky a režnou šňůrku.

Z barevných papírů jsem vystřihla složila a slepila kapsičky, na které jsem napsala čísla. Do nich jsem dala lízátko, čokoládovou minci nebo bonbón a zavřela.


Nakonec jsem je náhodně zavěsila vedle sebe na rybářskou síť, kterou máme doma na stěně na prckovi obrázky (původně jsem je chtěla pověsit na režnou šňůrku, ale nenašla jsem doma jinou dostatečně velkou plochu). Každý den ráno Štěpiskovi nachystám dřevěné číslo, aby věděl, kterou kapsičku má hledat.



Žádné komentáře:

Okomentovat