středa 22. října 2014

Podzimní svícny

Měla jsem jedno odpoledne doma na hlídání kamarádčinu dceru a v duchu "furt ve střehu" jsem byla připravená i na její otázku: "Teto, co budeme vyrábět?"



Nachystané už bylo nakynuté těsto, z kterého si vytvarovali vlastní rohlíky a zatímco se rohlíky pekly, vytáhla jsem si předpřipravené windowcolours dýně a skleničky (tuším od tatarky). Protože barvy na sklo dlouho schnou, měla jsem už předmalované obrysy a vymalovávací barvu jsme nechali zaschnout v troubě. Po uschnutí si přelepili každý svou dýni z folie na skleničku a hned jsme vyzkoušeli, jak nám to svítí.



Při té příležitosti jsem si vzpomněla, že mám ještě zbytek oranžového filcu, tak jsem si podle šablony na windowcolout vystřihla dvě dýně z tenkého oranžového filcu a Herkulesem je přilepila na svou skleničku (od okurek:). Místo zeleného filcu na lístky a stopku jsem použila zelenou lepící pásku a bylo hotovo.


O několik dnů později mě ještě napadla další varianta podzimního svícnu - lucerny. Namalovala jsem si barvami na sklo dva listy a po zaschnutí kontur je vymalovala podzimními barvami, které se do sebe vpíjeli. Po uschnutí jsem je přelepila na klasickou Omniovku o obsahu 0,7 l. 




Z už nazkoušeného fíglu (ukázáno zde) jsem z vázacího drátu vyrobila držadlo lucerny.


A takhle vypadá rozsvícená.



Už chybí jen šablony na dýni, dubový list a javorový list, ty dodám, až začně skener opět premávat.



Žádné komentáře:

Okomentovat