sobota 8. února 2014

Prkýnka

Bráška měl včera narozeniny a už před měsícem nás s prckem napadlo, co mu vyrobíme. Hodiny z kulatého prkýnka. Nápad je hodně inspirovaný vánočními hodinami Lucie Dvořákové, proto tady nebudu uvádět postup (naleznete v sešitu Topp - Ze starého nové).
  

Já jsem se nakonec rozhodla použít nové prkýnko, protože to, co mám doma, je dost pořezané od nože a bylo by to na něm vidět. 



K výrobě hodin a jmenovky na dveře pokoje jsem potřebovala kulaté a klasické prkýnko, hodinový strojek, akrylové barvy, štětce, houbičku, sádru, formičky, dláto, vrták, lepidlo a očko na pověšení.


Po dopoledni, které jsem strávila procházením bazarů a zastaváren při pátrání po starých, ale funkčních hodinách či samotném hodinovém strojku, jsem nakonec zabloudila do vietnamského obchodu "se vším" a po pár minutách jsem si odnášela za 35 korun plastové hodiny dokonalé velikosti. Hodinový strojek jsem vykuchala a použila do svých hodin a plast vyhodila (do tříděného odpadu :)





Žádné komentáře:

Okomentovat