pondělí 9. února 2015

Jablková buchta

Dělala jsem pořádek v papírech, které jsem si kdysi nachystala na podrobné probrání. Víceméně se jednalo pouze o směsku receptů, které jsem chtěla vyzkoušet, fíglů na hubnutí a různých tipů a triků. 90% všech "vychytávek" hned letělo do koše, ale něco jsem si přece jen nechala. Hlavně teda sladké recepty :) Tento jsem našla napsaný na poštovní pytlové vlaječce z Brna 02 na Brno 16, což znamená, že recept mám od svojí kolegyně paní Ryšavé.



Ingredience:
300 g nahrubo nastrouhaných jablek
150 g mletého cukru
3 vejce
3 lžíce oleje
300 g polohrubé mouky
2 lžíce kakaa
prášek do pečiva


Smícháme, nalijeme na vymazaný a vysypaný plech a pečeme na 180° C asi 30-40 minut (podle velikosti plechu). Na ještě teplou (ale ne horkou) buchtu natřeme polevu.

Ingredience na polevu:
150 g cukru
100 g rozměklého másla
2 lžíce kakaa
2 lžíce vařící vody


Utřeme.

Necháme ztuhnout polevu a podáváme.



Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat