úterý 2. prosince 2014

Těstovinový stromeček

Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé...

Já už navozenou adventní atmosféru mám, i když jsem letos ochuzená o pečení vánočního cukroví (resp. upéct ho můžu, ale co z toho, když ho pak nemůžu zkonzumovat). Jako další vánoční dekoraci jsme si s prckem vyrobili vánoční stromeček s ozdobami z těstovin.







Potřeba je: čtvrtka libovolně barevného tvrdého papíru (prcek si vybral růžovou, ale mně osobně se nejvíc líbila tmavě červená, hodila se k zelenému stromečku víc), čtvrtku tmavě zeleného tvrdého papíru, různé (neuvařené!) těstoviny, tužku, nůžky, herkules (či jiný lep), štětec a stříbrnou barvu v spreji.

Na zelený papír jsem načtrtla stromeček, který se Starší pokusil vystřihnout. Pak jsem dostříhlala nedokonalosti a na stromek namazala štětcem v pruzích lepidlo. Kluci (tentokrát oba) si pohráli s těstovinama a vyskládali je na stromeček. Mladší mimo lepidlo, takže jeho výtvor není vidět:)

Lepidlo jsme nechali dostatečně zaschnout a pak stromeček přestříkali stříbrným sprejem (radši mimo obytné místnosti, děsně smrdí). Po zaschnutí barvy jsme stromek lepidlem přilepili na barevný podklad.

Žádné komentáře:

Okomentovat