úterý 20. listopadu 2012

Chilli věnec

Nápad na podzimní věnec z papriček je vlastní, ovšem inspiraci jsem našla u kamaráda na stavbě. Sušil si tam zrovna svou úrodu navlečenou na šňůře a mně hned napadlo, že by ty papričky vypadaly dobře jako podzimní ozdoba.
Nejdřív jsem je chtěla na korpus věnce jednotlivě připevnit, ale jednak by to dalo spoustu práce a navíc jsem pochybovala, jestli by to vůbec drželo. Takže jsem si nakonec chilli papričky navlékla na nit a tou jsem pak věnec obmotala. 




Ze zadní strany věnce jsem nechávala nit prázdnou, aby papričky netrčely do všech stran a věnec dobře "seděl" na podložce. Ovšem chyba byla, že jsem namotávala moc řídce. Ze začátku to nebylo na závadu, přes čerstvé papričky nebylo korpus vidět, ale jak postupem času sesychaly, tak mezi nimi podklad začal prosvítat. Naštěstí je spodní věnec proutěný, tak to ani teď nevypadá zle.

Tip na závěr: pokud budete navlékat pálivé papričky na nit a ona se vám vyvlékne z jehly, neolizujte si prsty, abyste navlhčili roztřepený konec niti :)




Žádné komentáře:

Okomentovat